środa, 16 stycznia 2013

Hej kochane ! ;*
Nie ma to jak obudzić się z potwornym bólem gardła , katarem i gorączką :(
Myślałam , że grypa mnie nie dopadnie . Pomyliłam się ... Ale czego się spodziewać jeśli moja siostra od niedzieli leży w łóżku i kicha , kaszle , jednym słowem oddała mi swoją chorobę :P

Żeby kontynuować moje poczynania z blogowaniem , nie dałam się tak łatwo chorobie i JESTEM z wami :)
Nie będzie to jakiś zabójczy post o nie wiadomo czym :) Ale wybaczycie mi to mam nadzieje.


Czy wy również macie konto na szafa.pl ? :D Przyznam się , że ja mam . Fakt , faktem konto niezweryfikowane z braku konta bankowego ( wolę mieć pieniążki przy sobie ) , ale miałam przyjemność kupić ostatnio fajny zegarek od przemiłej osóbki :) Od razu wpadł mi w oko . W raz z przesyłką zapłaciłam 20 zł , a zdecydowanie jest on moim faworytem w kuferku na skarby. Gratisowo dostałam w paczuszce bransoletkę . Nie w moim guście , ale nie będę wybrzydzać .




 Wcześniej zdarzyło mi się kupić zestaw bransoletek i spodnie . Kupno spodni było dla mnie traumatycznym przeżyciem nie dość ,że kosztowało mnie to kupę nerwów to i pieniędzy . Spodnie miały kosztować 88 zł z przesyłką rozmiar 36 . Wszystko ładnie , Pani była przemiła ( do czasu ) . Dostałam spodnie z innymi wymiarami , nie dość że topiłam się w nich to jeszcze w dodatku z żółtymi plamami dziwnymi . Po wytłumaczeniu szanownej Pani o co chodzi zgodziła się wymienić mi na rozmiar mniejsze 34. OK. na mój koszt. Dostałam spodnie z dziurą na nogawce przyklejoną gumą do żucia -,- szlak mnie trafił. Napisałam jej parę słów , w związku z 1000 pozytywnych komentarzy wystawiłam jej pozytyw ale pisząc prawdę w opisie. Zbulwersowana kobieta straszyła mnie negatywem i zgłoszeniem sprawy do administracji. Długo nie myśląc ja zgłosiłam ją do administracji szafy.pl tłumacząc o co chodzi. Sprawa ucichła , negatywu nie mam , przecież co ja mogłam zrobić mając niezweryfikowane konto ;/
Kasy straciłam sporo , za same przesyłki w sumie tyle że miałabym bluzkę czy coś innego . Już nigdy nie kupię spodni na tym portalu ani żadnym innym :)

Zostawiam Was z moimi zdjęciami :) 
Miłego dnia ;**




38 komentarzy:

  1. EHHH nieprzyjemna sytuacja ;/;/; ładne zdjęciusia ♥.♥ a zegarek jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ładnie Cię załatwili kochana. Ja dziś cały dzień leze w łóżku z grypa żołądkowa:/ ale zegarek śliczny :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za komentarz;] naglowek zrobilam sama;p
    sliczny masz zegarek;]

    OdpowiedzUsuń
  4. no świetny ten zegarek! :))
    a z tymi spodniami niefajna sprawa ...
    zdrówka życzę kochaniutka!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie troszkę też "wyrolowano" na szafie.. więc po części wiem jak się czujesz, spodnie moje, które zamawiałam, miały być nowe z metkami, okazało się, że są bez metek i była widoczny KRZYWY ślad zszycia na TYŁKU! Oczywiście napisałam do tej PANI wiadomość i wystawiłam jej negatywa, jeszcze przed tym chciałam bardzo, żeby w ten sam dzień wysłała paczkę, ponieważ bardzo mi zależało na dojściu paczki na piątek, bo w poniedziałek musiałam już je mieć rano, przy tym wysłałam potwierdzenie przelewu i mówiła, że jeśli jestem "oszustką" to sprawa pójdzie na policję, zgodziłam się, jednak paczkę wysłała następnego dnia, ponieważ zamiast przyjść w piątek była w poniedziałek w południe, kiedy już nie były mi potrzebne i nie miałam w czym iść :/
    Z wysyłką rozumiem, bała się ta Pani, ale żeby wysyłać widoczne zszycie i niepoinformowanie mnie o tym to już jak dla mnie przesada.. A spodnie były z H&M i kosztowały mnie 80 zł + poprosiłam o szybszą wysyłkę, która nie nastąpiła i zapłaciłam jakieś jeszcze 20 zl za przesyłke... Masakra! Również powiedziałam, że więcej nie kupię tam żadnej rzeczy...
    Troszkę się rozpisałam, ale to chyba ta "wena" :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to podobnie było ze mną , spodnie bez metki w dodatku zdarty napis Tally Weijl , co sugerowało pranie spodni. No cóż , mamy nauczkę na przyszłość :)

      Usuń
  6. Też obserwuję, bardzo ładne zdjęcia :)
    I ja ogólnie jestem na szafie od bardzo dawna sama mam zweryfikowane konto i nigdy nie spotkałam się z nieprzyjemnościami, bardzo lubię ten portal za to, że nic się nie płaci za wystawianie ubrań czy dodatków :) polecam go strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również lubię ten portal , ale spodni już nigdy tam nie kupię od nikogo :) Biżuterię czy inne dodatki jak najbardziej , bo można upolować coś fajnego :)

      Usuń
  7. mi się bransoletka podoba ,
    kuruj się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam konto na tym portalu ale jakoś nie miałam okazji z niego korzystać.:P Wracaj do zdrowia.:) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek bardzo ładny i bransoletka również ;) A co do sytuacji ze spodniami.. no cóż są ludzie i parapety, dlatego ja ubrania kupuję tylko w sklepach stacjonarnych, bo też już się nie raz przejechałam na tym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, spodobał mi się ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech.. nie raz przejechałam się na szafie.. ;/

    Świetny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie na szczęście nie spotkała jeszcze jakaś niemiła sytuacja :D a bransoletka bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, mam tylko małe pytanie, jak zrobiłaś ikonę wyświetlającą się kiedy wchodzę na twój blog (niebieskie serce)
    Zaobserwowałam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc musiałabym sobie przypomnieć :) jutro postaram się ci pomóc :)

      Usuń
    2. Z góry dziękuje, jeśli uda ci się przypomnieć :)

      Usuń
  14. śliczna bransoletka. :)
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegarek prześliczny! Eh.. ja jakoś nie mam zaufania do portali internetowych i kupowania ciuchów na nich, zawsze się obawiam takich dziwnych sytuacji!
    Obserwuję i będę zaglądać!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. zegarek cacko:) ładnie na ręku wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. prawie jak Ewelina Lisowska :D ładna bronsoletka;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny zegarek :)
    I taki zgrabny brzuszek na zdjęciu *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny zegarek <3
    Zdjęcia bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. boski zegarek! też mam konto na szafie, ale na szczęście jeszcze nie miałam takiego przypadku jak Ty ze spodniami, naprawdę współczuję. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. podobaa mi się zegarek ! :D
    Mam konto na Szafie ale z niego nie korzystam :)

    jasne,że obserwujemy :) ja już , teraz Ty :p
    nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostałaś nominowana do Liebster Award
    więcej info : http://rozowo--mi.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia ;)
    mi się bransoletka bardzo podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jak nie milo ;/ no ale kazdemu moze sie przyadzrzyc.
    bardzo fajne zdjecia ;)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szybko wracaj do zdrowia!!!
    Ja nie mam konta na szafa.pl, jakoś nigdy mnie tam nie ciągnęło. Chyba wolę allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a na przeziębienie pij miód z cytryną i jedz chleb z czosnkiem;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrowiej ! Miałam kiedyś konto na szafa.pl tzn. nie usuwałam go ale nie używam jakiś rok, zweryfikowane. Kupowałam tam jedynie zestaw do manicure z Avon'u i wszystko przebiegło pomyslnie ;) Miałam szczęście, bo słyszałam o wielu przekrętach. :)
    Świetny blog, obbserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .