poniedziałek, 28 stycznia 2013

Bronzer

Hej dziewczyny :)
Lubicie bronzery? Jakis czas temu kupiłam za 20 zł bronzer firmy Rimmel , kosmetyk z Angli . Przyznam się szczerze , że w Polsce go nie widziałam jeszcze , a jak już to tylko podobne ale nie identyczne. W internecie również są recenzje , ale nie polskie :)

Sunshimmer bronzer .




Co ja mogę powiedzieć na jego temat ? Hmmm jest trwały na buzi , dobrze się rozprowadza . Ja używam go bardziej jako różu niż bronzera . Latem odważe się na dalsze testowanie go . Na pewno jest wydajny ;P bo jest bardzo duży :D


Bardziej jestem ciekawa tego czy spotkałyście go gdzieś w drogeriach ? :) A czy wy używacie bronzerów? ;)

12 komentarzy:

  1. ja uwielbiam efekt jaki daje bronzer, nie wyobrazam sobie bez niego makijażu. Twojego nigdzie nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm raczej go nie widziałam, a jeśli chodzi o stosowanie bronzera to używam go do podkreślania kości policzkowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam go w sklepie...od czasu do czasu użyję, ale to nie jest obowiązkowy punkt mojego makijażu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardziej stosuję go latem, do podkreślania kości policzkowych. Zimą róż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go nie widziałam. Na łapce ten kolor wygląda trochę dziwnie, właśnie bardziej na róż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ogóle nie używam bronzera ;) Chyba bałabym się modelować sobie nim twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam :)
    ale rimmel to świetna firma :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedys tez uzywałam;p

    zapraszam do siebie :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam różu i perełek rozświetlających Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie używam bronzeru, jedynie czasami róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używam bronzera, jakoś nie mam do niego przekonania ;)
    pozdrawiam, zapraszam do siebie :)
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .