wtorek, 15 stycznia 2013

Coś dla ust :)

Witam :) Wczoraj troszkę pobuszowałam po Waszych blogach i zmotywowałyście mnie do tego bym i ja zaczęła udzielać się tu częściej i gęściej :D
Fajnie jest móc podzielić się swoimi doświadczeniami z różnymi kosmetykami i nie tylko :) Dlatego też od samego rana zastanawiałam się o czym zrobię dzisiejszy post . No i wymyśliłam :D banalne , ale jakże przydatne :) O pomadkach ochronnych do ust bo gdy tylko na dworze temperatura spada poniżej 0 moje usta robią się suche i popękane :(( 
W swojej kosmetyczce mam 2 pomadki ochronne i jedną wazelinę :)
Oto one :

1. Perłowa pomadka ochronna firmy NIVEA Pearly Shine .
 Pomadka ta nadaje ustom delikatny, perłowy blask . Dzięki formule z cennymi ekstraktami z pereł oraz jedwabiu sprawia, że usta stają się jedwabiście gładkie i zmysłowo miękkie. 

- Nadaje ustom subtelny połysk, podkreślając ich naturalne piękno.
- Sprawia, że usta stają się aksamitnie gładkie i miękkie. 
- Długotrwale nawilża i chroni usta.


To są obietnice producenta , jednak ja  mam ją tylko ze względu na ładny kolor i zapach :) Może i daje nawilżenie i ochronę ustom , ale przez bardzo krótki czas . Co jest dużym minusem .

Plusy: 
- ładny perłowy kolor ,
- delikatny , przyjemny zapach ,
- nawilża usta ( ale przez krótki okres ) ,
- cena  ok. 6 zł ,
Minusy:
- krótki efekt miękkich ust ,
- ochrona ust jest za krótka , a przy mocno suchych ustach nie nawilża wcale , 





2. Neutrogena , pomadka ochronna ( biała , klasyczna )
Pomadka ochronna do ust Neutrogena to klasyczny biały sztyft odżywczy do ust.
Bardzo dobrze nawilża i regeneruje usta :)  Jest dostępny w dwóch wariantach: z filtrem SPF5 i SPF20, które świetnie sprawdzą się zimą i latem. 

Plusy:
- ma świetne właściwości pielęgnacyjne
- nie nadaje ustom koloru, 
- nie ma zapachu oraz nie klei się. 

Minusem jest to , że jeżeli nałożymy jej za dużo, możemy poczuć nieco chemiczny zapach.

Cena: ok. 10 zł






3. Wazelina do ust , różana firmy Flos Lek

Produkt ten jest moim ulubionym , ja mam różaną , a dostępne są jeszcze 3 zapachy : czekolada , wanilia , poziomka :)
Tu nie ma minusów , tylko same plusiątka :)
- wygładza usta ,
- delikatnie nabłyszcza wargi ,
- przyjemnie pachnie , 
- zapobiega łuszczeniu , wysuszeniu i pękaniu naskórka ,
- chroni i odżywia nasze usteczka , 


Cena : podobno 6 zł , ja osobiście kupiłam w Rossmanie za 1zł :) / 15g




Wiem jednak , że są setki różnych innych pomadek i balsamów do ust :)
Także próbować będę innych również.




A w mojej szafie zagościły dwa skarby :


Zwykła koszulka z dłuższym tyłem na wyprzedaży New Yorker 19,90 zł
Miętowy sweterek H&M 50 zł 


Buziaki ;*





23 komentarze:

  1. Oddawaj sweterek! ;* ja mam balsam do ust z woskiem pszczelim z AVONU i jest dla mnie najlepszy, tylko często go zjadam bo jest słodki ;)
    p.s. wyłącz weryfikację obrazkową ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wejdź w ustawienia, dalej w dodawanie komentarzy i tam masz tą weryfikację ;p

      Usuń
    2. juuuuż wiem :D wyłączone :P Trochę potrwa zanim ogarnę co i jak :)

      Usuń
    3. Ja też zjadam ale zazwyczaj błyszczyki z Avonu :D

      Usuń
  2. mam tą Niveę lubię ją :) cudne ciuszki kupiłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweterek ♥ Obserwuję ;P + liczę na rewanż http://fashion-and-the-world-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tą z Nivea- całkiem spoczko :D
    śliczny sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje sredecznie za obserwacje ja rowniez obserwuje :D
    Bardzo faajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pozytywna notka :)
    pozdrawiam .

    I zapraszam
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą z Nivea :)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię pomadki Nivea :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tą z Neutrogeny, uwielbiam ją! ;)
    świetny sweterek , jutro się chyba wybiorę po wazelinę
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog ! ♥ bardzo mi sie podoba
    będę tu często wpadać

    Wpadniesz do mnie ? zależy mi :c
    lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne swetry!Również obserwuję i na pewno bede wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, Nivea daje fajną perłę:) Ale i tak moim niezmiennym ulubieńcem jest Carmex:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog !!!. Obserwuję ^^ proszę o rewanż !!. Będę wpadać częściej ! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię te pomadki z nivea <3
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię tą wazelinę ja mam pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z powyższych kosmetyków do pielęgnacji ust miałam tylko pomadkę Neutrogeny i byłam z niej zadowolona :)
    polecam Ci nowe masełka do ust od Nivei (karmelowe, waniliowe, malinowe lub klasyczne) są naprawdę świetne :)
    śliczne ciuszki kupiłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię pomadkę oliwkową z Nivea.:) Fajny masz ten sweterek.:D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .