piątek, 18 stycznia 2013

Cytrynowy zawrót głowy

Hej kochane :* 

Wczoraj nic nie dodałam , ponieważ mój organizm za strajkował i osiągnął 40 stopniową temperaturę -.- Cudownie !
Ale dziś czuję się troszkę lepiej :) A post którym Was obdaruje będzie postem spontanicznym :)
Przeczytałam dziś ciekawy , ale krótki artykuł na temat cytryny i herbaty . Zaskoczył mnie fakt , że picie herbaty z cytryną nie wnosi do naszego organizmu nic pożytecznego , ponieważ wysoka temperatura niszczy zawartą w cytrynie witaminę C . Jedynym plusem jest przyjemny smak herbaty. Przyznam się szczerze , że zaskoczyło mnie to . Postanowiłam pobuszować w internecie i dowiedzieć się czegoś więcej no i kolejny FAKT mnie przytłoczył , mianowicie : "Mieszanka składników herbaty i cytryny powoduje powstawanie tzn. cytrianu glinu, który zagraża naszemu zdrowiu. " 
Oooooo nie ! Nie będę pić już herbat z cytryną .


Ale muszę również wspomnieć ,ile to korzyści przynosi sama cytryna :) Mianowicie:

Woda z cytryną na żołądek. Cytryna przyniesie ulgę w problemach żołądkowych. Dzięki regularnemu piciu soku z cytryny jelita pracują wydajniej i efektywniej usuwają resztki z organizmu . 
Woda z cytryną na cerę. Cytryna, jako naturalny środek antyseptyczny pomaga leczyć problemy skóry. Zawarta w cytrynie witamina C działa odmładzająco na cerę, dodatkowo ją rozświetlając. Zatem codzienne picie wody z cytryną może zdziałać cuda. Pomoże w walce ze zmarszczkami i wągrami. Ale również sok z cytryny zmieszany pół na pół z wodą jest naturalnym tonikiem do tłustej cery . 
Woda z cytryną na utratę wagi.  Regularne picie ciepłej wody z cytryną i miodem naprawdę pomoże w zrzuceniu zbędnych kilogramów. Musisz jednak pamiętać, że samo picie wody z cytryną nie zdziała cudu. Odżywiaj się dobrze i ćwicz popijając taką właśnie wodę.
Woda z cytryną na wysokie ciśnienie. A to wszystko dzięki zawartości potasu. Cytryna pomaga w kontrolowaniu ciśnienia, zawrotów głowy . Pomaga ciału i umysłowi się zrelaksować poprzez redukcję stresu.
Woda z cytryną na reumatyzm. Cytryna działa moczopędnie. Zatem woda z cytryną pomoże przy reumatyzmie i zapaleniu stawów. Wypłucze toksyny i bakterie z organizmu usuwając je wraz z moczem. A to bardzo ważne przy wspomnianych schorzeniach.
Woda z cytryną na problemy z oddychaniem. Włączając w to astmę. Regularne picie wody z cytryną pomoże w spokojnym łapaniu oddechu.
Woda z cytryną na krew. Znana jest bowiem ze swoich właściwości oczyszczających krew. Każdemu z nas się to przyda.

Woda z cytryną na włosy . Rozcieńczony sok z ciepłą wodą , może być używany jako płukanka do włosów , która nadaje im połysk .

Woda z cytryną na paznokcie . Moczenie pazurków w soku z cytryny sprawi , że paznokcie będą bielsze , twardsze , przestaną się rozdwajać .



Osobiście korzystałam z kilku tych rad i sprawdzają się w 100 % . Szczególnie stary , dobry sposób na piękne paznokcie . Uwielbiam go :) Jest lepszy niż jakieś tam odżywki  i zdrowszy !



A teraz troszkę do Was po zaglądam :)


ZAPRASZAM 
na bloga :
Przemiła osóbka , która zrobiła mi nagłówek :)


Buziaki :*

27 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubię wodę z cytryna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eee ja wiedziałam, że herbata z cytryną jest niezdrowa, a i tak ją piję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedziałam :P Pewnie też będę pić , ale już nie tak często :)

      Usuń
    2. i badz tu madry- w gazetach, tv, internecie roi sie od porad ze trzeba pic herbate z cytryna szczgolnie zima bo rozgrzewa i wzmacnia organizm a z 2 str bombarduja nas teoria o tym jaka to nie zdrowa jest.
      Pojawia sie wszechstronne pytanie co bylo pierwsze jajko czy kura ;)

      Usuń
  3. często piję herbatę z cytryną. nie wiedziałam, że jest niezdrowa..
    z powyższych sposobów wykorzystywania cytryny czasami używam jej do pielęgnacji paznokci i włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post
    Może skorzystam ;D
    Widzę, że nagłówek się spodobał ;D
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz !
    Bardzo fajny wpis !

    I zapraszam na nowe zdobycze :)
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham pić wodę z cytryną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, o połączeniu herbata + cytryna akurat wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam uwielbiam mimo wszystko herbate z cytryną! :)
    zapraszam do mnie na nowy wyglad bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za nią. :>
    W wolnej chwili zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ja piję rano na czczo wodę z cytryną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. polowe z tych czynnosci ktore wymienilas stosuje i zgadzam sie z nimi w 100 % w domu zawsze mam pod reka 2 siatki cytryn:) a ich kolor w kuchni dziala jak nie lada terapia

    OdpowiedzUsuń
  12. Taak , używałam na włosy i paznokcie ! świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo niektóre zastosowania cytryny mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wodę z cytryną ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie lubię herbaty z cytryną. tylko wodę cytrynową <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post! w jakich proporcjach rozcieńczasz wodę z cytryną ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od ciebie :) i od tego co konkretnie chcesz zrobić :) czy ją pić i czy może moczyc pazurki :)

      Usuń
  17. uwielbiam cytrynę :) ale nie pije jej się z herbatą, gdyż wytwarza jakiś kwas, który prowadzi do choroby Alzheimera

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja moczę pazurki w wodzie z cytryną :) fantastycznie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny i przydatny post! :) Wypróbuję kilka rzeczy, a tą herbatą z cytryną mnie przeraziłaś haha bo ją strasznie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedziała, że herbata z cytryną szkodzi, ale wiedziałam, że trzeba ją dodawać do chłodniejszego napoju (choć i tak się do tego nie stosuję ;P ). A cytryna i tak najlepsza i najsmaczniejsza jest sama bez niczego, jedzona ot tak, mniam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cytryna to moje najlepsze lekarstwo :) Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam się, ze cytryna to same plusy. lepiej sięgnac po nią niż po chemiczne tabletki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .