środa, 30 stycznia 2013

konto .

Hej piękne. : )
Post mało tematyczny , ale potrzebuje pomocy :)
Chcę założyć konto bankowe , potrzebuję go dopiero teraz. Nigdy wcześniej nie czułam takiej potrzeby na jego posiadanie. Ale niestety siłą wyższa no i bam. W internecie jest tyle ofert , że gubię się w tym wszystkim. Pomyślałam , że zgłoszę się do Was . W kupie siła ;P  Jaki bank byście mi poleciły ? Dodam , że mam 21 lat , a studia zacznę dopiero w tym roku także konto studenckie odpada ;/

Macie jakieś ciekawe propozycje ? : )

Dotychczas moje pieniążki wędrowały do tego portfelika zakupionego jesienią.
 Miałam inny - piękny róż , również duży . Niestety złodziejowi się spodobał  ;/
Ukradł mi go , ale po 2 tyg dokumenty , wszystkie rachunki ( potrzebowałam ich w razie gwarancji ) zdjęcie ukochanego i inne pierdoły zostały odesłane mi pocztą. Uff :D

Ale  z tego portfela również jestem zadowolona :)








Kupiony w SIX cena 69,50 zł : )



Czekam na Wasze propozycje i doświadczenia z bankami i ich ofertami :)

Rozdanie - zapraszam

21 komentarzy:

  1. Ja mam konto w mbanku. Dobry dla studenta, bo darmowy :) Problemem jest to, że ten bank nie ma swoich stacjonarnych oddziałów i jeśli masz pieniądze w ręku i chcesz je wpłacić to korzystasz z wpłatomatów lub prosisz żeby ktoś wpłacił je na swoje konto a potem zrobił Ci przelew. Także trochę zachodu z tym jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam w PKO BP mam konto dla młodych dokładnie się nazywa euro konto intro. Wszystko masz za darmo , praktycznie z każdego bankomatu możesz wypłacić bez prowizji , poza tym mam bankowość internetowa , robię sama przelewy za darmo , jedyna opłatą jest chyba prowizja za przelewy ktora wynosi 2zł na miesiąc;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w pko bp i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam w BZWBK :) do 26 roku zycia za darmo, a jak nie kupujesz poprzez kartę to płacisz tylko 3 zl miesiącznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety co do konta w banku nie pomogę ;c
    Drogi ten portfel ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam pko jest tam fajne konto dla młodych osób jeżeli dokonujesz płatności karto nie pobierają Ci prowizji za nią więc konto darmowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w PEKAO i tam jest konto dla młodych osób i jest darmowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pekao to z żubrem :) jest konto dla mlodych nic nie place ;) w dodatku mają ładne karty w tym końcie młodzieżowym. ale ten bank jest chyba tylko na południu polski nad morzem ich nie widziałam..piękny portfel

    OdpowiedzUsuń
  9. ing, polecam :)
    ładny portfel.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak mam konto dla młodych w PKO PB.
    Ooo patrz jaki uczciwy złodziej, że odesłał :PP

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny! przy następnym zakupie pamiętaj ze czerwony portfel sprzyja posiadaniu pieniędzy!! ja zawsze wybieram czerwone:) obserwuję i zapraszam do siebie na www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Chwila, chwila czyli złodziej zabrał pieniądze, ale odesłał dokumenty i zdjecie?? uczciwy :D

    A porpo konta polecam WBK, jest takie konto i ja z niego krozystam do 30 roku zycia, darmowe i przez internet jest dostęp do konta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , wziął pieniądze portfel i bibułki matujące xD A reszte odesłał :) wydaje mi się , że odesłała. ale cóż :)

      Usuń
  13. Hej, zwracam się do cb z prośbą czy mogłabyś zagłosować na mojego bloga w konkursie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/2013/01/blog-roku-2012.html
    Oczywiście tylko jeśli mój blog Ci się podoba :*
    Z góry dziękuję za wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kulturalny zlodziej Ci sie trafil :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W WBK można założyć konto dla młodych... Podobno w PKO też, ale kumpel mówi, że nie jest zbytnio zadowolony, bo dużo potrącają sobie za prowadzenie konta...
    Dziękuję bardzo za miłe słowa, ja również obserwuję i pozdrawiam!;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam konto w PKO i jestem w miarę zadowolona :) Jednak żałuję, że nie mogę wypłacać pieniędzy z każdego bankomatu.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny portfel
    mam konto w PKO
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To ci się złodziej trafił xd

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .