czwartek, 31 stycznia 2013

Krem do rąk NEUTROGENA

Witam Was kochane :)
Jak mija wam czwartkowy wieczór? Ja się nudzę strasznie ... Ale już od jutra zaczynam kurs przed rocznym stażem :) jestem mega podekscytowana . W końcu będę miała własne pieniążki : ) A przede wszystkim będę mogła rozpocząć studia zaoczne - bezpieczeństwo wewnętrzne - UMK Toruń : ) ah ! I dziękuję za pomoc z kontem , ale i tak nie wiem na jakie się zdecydować :D

Moje dłonie zimą są strasznie przesuszone ... a , że spedzam całe dnie w domu i ciągle coś myje , sprzątam itp to już wg . A w rękawiczkach takich rzeczy robić nie lubię . Jakiś czas temu poraz kolejny zaopatrzyłam się w cudeńko . Mianowicie Neutrogena , formuła Norweska , skoncentrowany krem do rąk .




Czytałam na jego temat dużo no i dochodzę do wniosku , że każdy musi spróbować go i przekonać się na włąsnej skórze o jego właściwościach .

 Moja opnina jego temat : zacznę od zapachu , który jest przyjemny dla naszego noska. Jest bardzo delikatny. Konsystencja : gęsty . ciężko się go rozsmarowywuje , a na dłoniach pozostaje biała mazia aż do wyschnięcia. Jednak wchłania się nie najgorzej i efekt jest natychmiastowy. Dłonie są bardzo delikatne , nawet mocno przesuszonym dłoniom daje ukojenie i nie bolą one  mimo podraznień .U mnie zdziałał cuda.  Jest moim numerem 1 :)


 Plusy:
- wystarczy naprawdę niewiele kremu, by nawilżyć dłonie,
- jest bardzo wydajny, więc starcza na bardzo długo,
- szybko regeneruje wysuszoną skórę dłoni,
- bardzo gęsty (nienawidzę lejących się konsystencji).

- delikatny zapach ,

Minusy:
- nie wchłania się mega szybko jak inne kremy ,
- cena / 16 zł . 75 ml 


A wy używałyście go kiedykolwiek ? Wasze opinie ? : )

28 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy tego kremu :) Myślę, że 16 zł za krem to lekka przesada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Neutrogena ma bardzo fajne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Neutrogeny mają bardzo dobre kosmetyki,niestety ta cena nie zawsze jest taka fajna.Miałam pomadkę z tej firmy i też jestem bardzo zadowolona.Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Neutrogena jest naprawdę bardzo dobrą firmą. Dla przesuszonych dłoni to fajny opatrunek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj kusi mnie ten krem kusi ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam, ale chyba inną wersje. Kremy do rąk Neutrogeny są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam Neutrogeny ale tego czerwonego , tej wersji jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam kiedyś i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja go bardzo lubię;) Podobnie jak ty ciągle myję, szoruję, sprzątam i moje ręce potrzebują takiej ochrony i nawilżenia:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Slyszalam o nim, prawie kazdy go sobie chwali ;)
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie jeszcze ten kremik nie skusił ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na szczescie nie umysze używać takich kremów. ;>
    Pozdrawiam. :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Równiez polecam, kiedys uzywalam i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie przypadł mi do gustu wolę kremy, które szybko się wchłaniają i zapewniają odpowiednią ochronę

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale Twoje zdanie potwierdza pozytywną opinię kobiet na temat tego kremiku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. najlepszy krem na świecie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. trochę sporo 16 zł jak na krem... :))

    OdpowiedzUsuń
  19. jest dobry, kolezanka go miala;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Neutrogena ma podobno fajne balsamy do ciała,kiedyś na pewno się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepszy krem do rąk, ale ja nie potrzebuje aż tak dużego nawilżenia, więc wybieram te z niższej półki. :)

    Pozdrawiam, zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W końcu odpowiedziałam na Twój tag :P http://papierekpocukierku.blogspot.com/2013/02/mix-reszta-tagow.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bardzo lubię ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo przydatne rady szkoda tylko że nie jest najtańszy zajrzyj i zkomętuj www.coccole-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja stawiam na tansze kremy do rak, ale neutrogena to marka za ktora wiadomo ze trzeba zaplacic:)

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie te formuły norweskie zawsze brzmią tak profesjonalnie;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie stosowałam tego kremu, 16zł to trochę przesada. Bardzo fajny blog :)
    Pozdrawiam :)

    Obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .