sobota, 26 stycznia 2013

OMBRE

Hej ;* Jak Wam mija sobota ? Bo mi fatalnie , jakoś ten dzień jest dziś dla mnie męczący i nudny.

Lubicie efekt Ombre ? Bo mi bardzo przypadł do gustu :) Mam zamiar kupić sobie rajstopy tego typu :))


Myślę nad tymi czarno - szaro - białymi , prawda że ładne ? :)

Włosy

Hitem również jest nowość , farba do włosów L`OREAL Paris Preference . Dla brunetek , szatynek i blondynek .


Gdyby nie fakt , że mam duże odrosty i zmieniam kolor na brązowy , kupiłabym od razu bez zawahania .


Usta




Cieniowane usta. Zacznijmy od obrysowania górnej wargi ciemną konturówką. Potem małym wąskim pędzelkiem rozetrzyjmy kreskę , tak by kolor pokrył środek ust. Pomadkę o to jaśniejszą od konturówki starannie nałóżmy tylko na dolną partię wargi . Z kolei górną linie dolnej wargi pomalujmy pomadką o średnim natężeniu , a dół ust pokryjemy najjaśniejszym kolorem. Na koniec pędzelkiem zatrzyjmy granice między kolorami :D

Paznokcie

Cudowne paznokcie . Efekt cieniowania , zacząć trzeba od nałożenia najjaśniejszego koloru na całą płytkę , a gdy wyschnie , kolejne warstwy ciemniejszych lakierów rozprowadzać tak , by powstały cienkie paseczki wzdłuż płytki .Lakiery można również nakładać małą gąbeczką



Podoba Wam się ? : )

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ombre bardzo lubie, teraz bede robic wlosy;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o rajstopy to mi podobają się najbardziej 1 i 3 :) +Śliczne są te paznokcie, ale kiedy sama próbowałam zrobić to nic nie wyszło ;c
    Świetnie prowadzisz bloga! Dobrze się czyta i ogląda twoje posty :)) Zapraszam do mnie. Może zaobserwujesz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. rajstopy są przecudne :) jak tylko zobaczę w jakimś sklepie to koniecznie muszę nabyć, najlepiej ze dwie pary :) a nad skorzystaniem z tej farby właśnie się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .