poniedziałek, 21 stycznia 2013

pin up girl

Witam ;*
Dziś coś o stylu , który bardzo lubię. I nie chodzi mi o ubiór ( który także mi się podoba ) , a  o makijaż. 

Coś od cioci WIKIPEDII : 


" Pin-up (z ang. pin-up - przypiąć, powiesić) - określenie używane wobec trendu wywodzącego się z głównie z lat 40. i 50. XX wieku. Pin-up girls (dziewczyny pin-up) były piękne i uśmiechnięte, ubrane w rozkloszowane sukienki lub skąpe stroje/bieliznę. Pojawiały się głównie na plakatach, które mężczyźni przypinali na ścianach (stąd ich nazwa).
Współczesne pin-up girls wzorują się przede wszystkim na modzie tamtych lat, ich charakterystyczną cechą są mocne czarne kreski nad górnymi powiekami, długie rzęsy (często sztuczne), mocno pomalowane na czerwono usta oraz "zarumienione" policzki. Charakterystyczne fryzury to głównie loki podpięte po bokach, grzywki - koniecznie podwinięte lub w formie dużych loków. Najbardziej znaną przedstawicielka nurtu pin-up była Marilyn Monroe. "

Prawdziwa Pin up girl powinna wyglądać tak :


Jednak wiemy , że ten styl jest bardzo modyfikowany przez nas kobiety :) Coś odejmujemy coś dodajemy , jednak makijaż powinien zawsze być taki sam , bez względu na strój ! 
Jak go zrobić ? Bardzo prosto !

1. Jeśli chodzi o cerę to powinnyśmy zadbać o to by wyrównać jej koloryt , powinna wyglądać świeżo i promiennie . Ukryć wszystkie defekty i niedoskonałości . Nasza skóra powinna wyglądać gładko . Nie wolno używać bronzera , twarz ma wyglądać naturalnie i delikatnie . Można użyć różu w delikatnym odcieniu. 
2. Oczy , tu jedni nakładają cienie na powieki , ja jednak rezygnuję z tego i robię kreskę eyelinerem. Wyjeżdżam  poza granicę oka , robiąc tak zwane "kocie spojrzenie" . Kreska powinna być gruba i wyraźna .
3. Brwi , powinny być przyciemnione kredką w kolorze ciemnego brązu lub czarną . Mają wyglądać wyraźnie , nie bać się o to że są zbyt grube albo ciemne - oto w tym chodzi :)
4. Usta , najpierw możemy je lekko przypudrować i użyć konturówki by wyglądały na duże i pełniejsze . Jednak , ja mam duże usta i używam od razu szminki , ale ważne jest by efekt był matowy :)

Na koniec jak każdy mój makijaż,  spryskuje twarz z dalekiej odległości lakierem do włosów :D By utrzymać go na dłużej :)

Włosy upinam w koka bądź zostawiam w artystycznym nieładzie i zawiązuję bandamkę w kolorze czerwonym .

 U mnie wygląda to mniej więcej tak : 







W razie jakichkolwiek pytań - piszcie . Z chęcią odpowiem :)

;*


EDIT: Dziś Dzień Babci : )

24 komentarze:

  1. Super, dzięki za wskazówki, może skuszę się na taki makijaż. Zapraszam do zabawy w The Versatile Blogger.:p Nominowałam Cię, mam nadzieję, że nie odmówisz.:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię w takim wydaniu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ♥ ja też uwielbiam ten styl :D

      Usuń
  3. Uwielbiam pin-up :D Nawet byłam na imprezie w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię ten styl jest niezwykle kobiecy;)Fajnie ci to wyszło;) Dzięki za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten styl ! Fajnie to wygląda ;)

    http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi tez się podoba ten styl!
    chociaż faceci go nie rozumieją :P kiedyś koleżanka przyszła na uczelnię w niebieskiej bandamce uwiązanej w stylu pin-up to mężczyźni stwierdzili, że wygląda jak farmerka :P

    a tak przy okazji- otagowałam Cię :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz. ;) widziałam w pytaniu na śniadanie rozmowę o stylu pin-up. ;) mnie również bardzo się on podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyglądasz :)
    i notka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również bardzo lubię styl Pin Up Girl, szczególnie często maluję się w ten sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrezygnuj z tego lakieru do włosów, to najgłupsze co można zrobić dla swojej cery! Mnie też się bardzo podoba ten styl, ale nie do wszystkich pasuje. Tobie w nim jest bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz w takim look'u ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny ten styl :) ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj zgadzam sie z Toba :)! Pin up jest mega :P!

    OdpowiedzUsuń
  14. też to lubię, na dodatek plus w tym, że kreska optymalnie powiększa oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pin up to kwintesencja kobiecości:))

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię ten styl:)
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .