środa, 23 stycznia 2013

recenzja .

Hej kochane ;*
Dziś z samego rana było odśnieżanie , jakie ja będę miała muskuły to hoho :D

Tak krótko opowiem Wam dziś o mojej perełce wsród balsamów, mleczek do ciała i innych  :)

Srebrzysty Jedwab do ciała DELIA DERMO SYSTEM




Tu wszystko jest widoczne co obiecuje nam producent :)
Kilka swój z mojej strony : Nigdy nie przypuszczałam , że taki jedwab może tyle zdziałać . Moja skóra po codziennym używaniu jest faktycznie jedwabiście gładka :) a na nogach opalonych to już wg prezentuje się mega ♥ Jego zapach jest delikatny , nie drażniący nosa . Konsystencja -  idealna . Nie jest gęsta ani za rzadka . Nie wylewa się z butelki co jest ogromnym plusem . Szybko wchłania się w skórę, a nasze dłonie nie są lepiące się. Jedynym minusem są te drobinki , które w dużej ilości pozostają na dłoniach .

Cena ok . 11 zł / 200 ml


Nie mam doświadczenia w pisaniu recenzji , dopiero nabieram wprawy :D Także wybaczcie za takie krótkie
moje nagryzmanie ;P Jeśli macie pytania jakiekolwiek piszcie postaram sie odpowiedzieć :)



Miałyście go ? albo jakiś inny jedwab do ciała tej firmy ? Z chęcią poczytam :)


;*

23 komentarze:

  1. O, często widziałam go w drogerii i zastanawiałam się czy jest dobry, czy tylko szata graficzna przyciąga wzrok. Odpowiedź już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam tylko lakiery z tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam tego jedwabiu :) Zawsze wydawało mi się, że będzie zbyt lepiący się i długo wchłaniający ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie maiłam jeszcze żadnego jedwabiu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja go wąchałam w Drogerii:D ale na razie mam wystarczająco mazideł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja kocham odśnieżać ;D
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam :P
    ooo nie, ja nienawidzę odśnieżać. robiłam to może raz w życiu i nigdy więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam go ale chyba go sobie kupię. ^_^
    W wolnej chwili zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;*
    Zapraszam do mnie ;)
    raspberry-and-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie bajerki :) :) ale mam za dużo balsamów z poświatą :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zużyje moje wszystkie mazidła to muszę się rozejrzeć za nim ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. No na lato w sam raz, drobinki sprawią, że będę błyszczeć i oślepię cała ulicę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie używałam jedwabiu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. great product
    xx LVE
    have a great thursday night!
    share the feeling
    @jimsandkittys (instagram)
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś używałam .... i nawet jestem za :)


    Zapraszam również do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A właśnie rozglądałam się za jakimś kolejnym balsamem i chyba kupię ten jedwab :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zamierzam być policjantką. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi recenzja się podoba krótka rzeczowa na temat, a to najważniejsze co do balsamu nie używałam ale jak tylko wpadnie mi w ręce na jutrzejszych zakupach będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .