sobota, 19 stycznia 2013

Wygoda przede wszystkim :)

Witam ;*
Dziś post na szybciutko bo spędzam dzień z moim Lubym , więc nie mam za wiele czasu na blogowanie w soboty :) Ale chwilkę mogę poświęcić na małe co nie co :)

Czy lubicie adidasy , czy tylko uznajecie buty na wysokich obcasach ?
Ja w swojej szafie mam 2 ( skromnie) pary cudnych , a zarazem zwykłych adidasów , NIKE kupione 1,5 roku temu a ADIDASa kupione jesienią pod wpływem impulsu :) Są mega wygodne :) na wiosnę planuje zakup kolejnych , firmy NIKE tramposzek :) Białe są już po przejściach , czyli praniu w pralce :P




. Czarne Adidas NEO Label 
. Białe Nike Main Draw 

 Mam jeszcze zwyklaczki , białe trampeczki i zwykłe bazarkowe adidasy , które nadają się do biegania albo przy jakiś pracach ogrodowych w chłodniejsze dni :)


Miłego weekendu robaczki ;*

14 komentarzy:

  1. tez mam w szafie kilka par ale korzystam z nich na wf , na codzien kiedy jest ciepło uwielbiam czarne trapeczki <3


    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię adidasów, mam jedną parę nieoryginalnych aczkolwiek te Twoje są śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiscie wole trampki convers. :)

    obserwuje i.licze na reeanz! ;*
    polamojezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za miły komentarz.
    ja niestety ze względu na to, że jestem wysoka uwielbiam i noszę conversy. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tramposze <3
    bardzo ładne te białe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne!
    szczególnie te białe :)
    mam nawet podobne Nike, tylko w kolorze czarnym, ale bardzo rzadko je noszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja adidaski tylko na siłownie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te białe!
    Zapraszam do mnie:

    http://myworld-mystory-sonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się żadne z działu damskiego nie podobały więc kupiłam sobie męskie NIKE, ale to był strzał w 10, bo służą mi już kilka latek i jeszcze są w całkiem dobrym stanie :) w liceum nosiłam na co dzień, teraz tylko do biegania, albo jak gdzieś muszę wyskoczyć, np. do sklepu, tak to stawiam na balerinki :)
    Twoje są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś adidasy nosiłam non stop :D Potem z tego trochę "wyrosłam", ale nadal mam 2 pary moich ulubionych, które wrzucam na siłownię lub od czasu do czasu na dłuższy spacer. Nie ma wygodniejszych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam ... hm chyba nie mam takich typowych adidasów ;D Trampki owszem ale adidasów niee :P

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne adidasy zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie Adidasy tylko na siłownie i na jakiś bardzo sportowy wypad :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .