niedziela, 27 stycznia 2013

zdjęciowo.

Trochę zanudze Was swoimi zdjęciami : )

Postaram się zrobić jakieś nowe zdjęcia na kolejny post. A tymczasem miłego ogladania ;**

Jak mnie nie ma przed laptopem , buszuje w telefonie na necie :P

Przed weselem przyjacióki październik 2012

Z ukochanym ;*

Studniówkowe z tymi najlepszymi.

Studniówkowe z ukochanym ;*

Studniówkowe :D

Z przyjaciółką

Latem z siostrą cioteczną ( troche stare )

Z ukochanym ;*
Pierwszy Taniec NOWEJ Młodej Pary . Tak , złapałam welon a mój ukochny krawacik ;*

Studniówkowe :D






Podobają Wam się ? :) Które najbardziej ? chyba wcale się nie zmieniam :D

To taka cząstka mnie :) 

9 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia :) pięknie wyglądasz na każdym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna masz ta koronkowa sukienke;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia:) Najlepsze te ze studniówki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną miałaś sukienke na studniówke <3
    Na moim blogu konkurs, w którym możesz wygrać bon na zakupy w sklepie internetowym MERG. Zasady są proste wystarczy że polubisz ich fanpage :) Moim obserwatorem już jesteś więc daję ci znać. Mam nadzieję że skorzystasz, bo naprawdę warto wziąć udział! :)
    Pozdrawiam ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .