niedziela, 3 lutego 2013

lakiery & ja

Cześć kochane : )
Ostatnio nie mam czasu na blogowanie , i cały luty zapowiada ten sam problem ;/ Mianowicie zaczęłam kurs , a potem roczny staż mam w kieszeni. Niestety przez ten kurs jestem od 6 na nogach a w domu jestem po 19 ;/ Naszczęscie ludzie na tym kursie są świetni i już po pierwszym dniu zintegrowaliśmy się :) Mam wrażenie jakbym ich znała kilka lat :)

Teraz troche o moich lakierach do paznokci . A raczej firmie którą bardzo lubię. Golden Rose . Malautka moja kolekcja :



Postawiłam do zdjęcia również mojego ulubieńca Rimmel 60 seconds , którego sobie chwalę :)







Niestety widać już mały odprysk na paznokciach , ponieważ malowałam je w czwartek a mamy już niedziele :)


kolor chyba numer 264 , na zdjęciu ten nude .


A teraz to co Karolka lubi najbardziej , czyli jeść ... ;P


i

Ja , mój Lucek i ukochany ♥



Miłej niedzieli ;*

25 komentarzy:

  1. kociak słodki :)
    i kolekcja też bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny kotek :):) przesłodki chyba młody jest jeszcze:) Ja lakierów Gr nie bardzo lubie ponieważ mam ten niebieski i musiałam 5 warstw położyć ale kolor był jak jak w buteleczce:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kotek młody jest :) A lakiery no fakt trzeba 3 warstwy tego niebiesko dziwnego koloru ;p nałożyć. Ale za tą cene nie jest źle :)

      Usuń
  3. Nie mam jeszcze lakierów z GR. Mam za to z Rimmela 60sec i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych wszystkich mam tylko ten z Rimmela i beżowy z Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam lakiery Golden Rose, ale z innych serii ;) Moim zdaniem najlepsze są te z serii Paris - maksymalnie 2 warstwy i kolor jest taki sam jak w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochany kotek ;)
    Ja mam tylko jeden, czarny lakier do paznokci xD

    OdpowiedzUsuń
  7. widze masz duzo z GR, ja zadnego;p

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki kicio śliczny! <3
    życzę wytrwałości na kursie i gratuluję stażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niebieski najładniejszy :) a kociak uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery GR są bardzo dobrej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolory lakierów;)
    Czekam na stylizacje;)
    Pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezła kolekcja;) A co to za kurs, jeżeli mogę wiedzieć?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodki kicia *-* Niebieski ♥
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. joj ja lakierów mam około 40 chyba xD i większość z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdalam sobie sprawe ze nigdy nie mialam lakieru z Golden Rose... Dziwne ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki słodki kociak :). Śliczny ten Rimmel, elegancko wygląda :).

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia na kursie :)) fajna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć, zapraszam - nowy wpis...trochę się denerwuję, bo nie wiem jaka będzie Twoja opinia :/ dodałam filmik

    Zapraszam: ilonastejbach.blogspot.com

    P.S. cudny kociak ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe kolorki :) Zostałaś nominowana u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakier Rimmela - GENIALNY! Jest bardzo trwały i przyjemny w uzyciu :D
    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .