niedziela, 17 lutego 2013

Mleczko do ciała Lirene

Hej kochane : ) Jestem z Wami jak co niedziele . Po dodaniu wpisu zajrzę do Was - już nie mogę się doczekać co u was nowego :)
Ja z moim ukochanym Walentynki obchodziliśmy wczoraj , ze względu na moje późne powroty do domu . Było cudowanie jak zawsze , miałąm przyjemność jeść pizze zrobioną przez mojego ukochanego , mistrzostwo świata pychotka :) A wy jak spędziliście ten dzień ? Sami , czy z drugą połóweczką ?

Dziś recenzja mleczka do ciała firmy Lirene






Stosuje go i stosuje , końca nie widać ile nam zostało w tubce , i to już na wstępie jest minusem .
Konsystencja jest lekka i przyjemna w nakładaniu od jego poprzedników . Błyskawicznie się wchłania , nie plami ubrań . Zapach dość przyjemny , wręcz neutralny . Produent obiecuje nam nawilżenie i takowa obietnica się sprawdza , jednak niestety nie przez 48 h . Po nałożeniu skóra jest gładka oraz miękka w dotyku, wygładzona. Jestem z niego zadowolona :) 


Cena również nie za wysoka ok. 12,99 / 250 ml


Wczoraj kupiłam sobie Aksamitne mleczko nawilżające NIVEA BABY  w Biedronce . To była miłość od pierwszego użycia :) Przetestuje przez tydzień i w niedziele zrekomenduje Wam je :)



A może macie je ? Wasze opinie ? : )


No i myślałam o Rozdaniu dla Was drogie Panie , które zbliża się dużymi krokami :) Już niebawem Was zaskocze . :)

Miłej niedzieli ;*

32 komentarze:

  1. Nie miałam ani jednego ani drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnego, ale może kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze wcina mi komentarze :( A pisałam, że lubię kosmetyki Lirene i ciekawa jestem jak się sprawdzi Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem bardzo ciekawa , ponieważ nie lubię nic co z Nivea związane . Także albo się znienawidzimy albo pokochamy :D

      Usuń
  4. ciekawe to mleczko z Lirene ;)
    nie miałam żadnego z nich ;)

    a walentynki również wczoraj świętowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. użyłam kiedyś nivea baby, ale mnie uczuliło, nie wiem co ja mam z nivea, ale strasznie mnie uczula :(
    obserwuje, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię to mleczko z lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki dla dzieci, więc czekam na recenzję Nivei:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chcę te mleczko Nivea bardzo ale poczekam na Twoją opinię :) z Lirene nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda to mleczko, za taką cenę warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie lubię kosmetyków Lirene, za to mleczko Nivei chętnie bym sama przetestowała, szczególnie dlatego, że ma pompkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty Nivea ogólnie są bardzo dobre, ale o Lirene pierwszy raz słyszę!
    Zapraszam do mnie http://myworld-mystory-sonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego nie miałam;p No u mnie walentynki zupełnie różniły się od tego, jak je zaplanowaliśmy;/ Ale odbijemy to sobie niebawem:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję mleczka z Nivea ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. z lirene z balsamow mialam tylko brazujacy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja do nacierania uzywam tylko masel a ostatnio kolagenu, balsamy i mleczka wydaja mi sie zbyt lekkie jak na zime :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam produkty z lirene :) Ale tego akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś mleczko z Lirene, ale w czerwonym opakowaniu - lubiłam je stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojoj pierwsze wejście na tw bloga i punkt.........bo bardoz mi sie podoba :*
    ~~obserwuję i licze na to samo? :DD~~

    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ze znajomymi spędziłam dzień ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. I like the valuable info you provide on your articles.
    I will bookmark your weblog and check again here frequently.
    I'm quite certain I will be told many new stuff proper right here! Best of luck for the following!

    Here is my web site - odsniezanie ceny

    OdpowiedzUsuń
  21. czytałam wiele dobrego o mleczkach tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam ani jednego ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy właśnie jeszcze nie używałam Lirene, ale najwyzszy czas powiekszyc swoja kolekcje kosmetykow ;)

    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubie tego typu kosmetyków,ale recenzja jest przydatna :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. To coś dla mnie:)
    Zapraszam na konkurs:)
    Do wygrania kosmetyki z CLINIQUE
    http://nowakosiaaa.blogspot.com/2013/03/competition.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię to mleczko z Lirene. Generalnie jestem zadowolona z tej marki- chwalę sobie peeling enzymatyczny oraz maseczke przeciwzmarszczkową (oba kosmetyki kupione w Biedronce po 2 zł :D) Pozdrawiam cieplutko- Mała Gosia

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dawno mnie u Ciebie nie było ;) Własnie przeglądałam u mnie stare posty i postanowiłam Ciebie odwiedzić ;)

    Zapraszam także do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem tego mleczka :)
    Ponieważ jesteś obserwatorem mojego bloga, chciałam Cię poinformować, że zmieniłam adres bloga na http://karolinakolodziej.blogspot.com/ wcześniej było karolina-w-krainie-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem ciekawa tego z Nivea :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://marcepanka.blogspot.com/2013/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .