niedziela, 10 lutego 2013

Żel peelingujący z Joanny

Hej dziewczyny ;* Jak obiecałam - jestem. Jutro znów rano wstać , ale mam tak sympatyczną grupę ludzi , że aż chce się tam wracać. Mamy zajęcia o asertywności , emocjach , samoocenie itp. Wiele już się nauczyłam - i wiele przede mną . Także całkiem sympatycznie.

Dziś krótko i konkretnie na temat peelingu , który niedawno kupiłam i który przypadł mi do gustu , ale myślałam że będzie lepszy .





Konsystencja rzadka , ale nie wylewa się z butelki. Zapach prześliczny , arbuzowy - szkoda tylko że nie pozostaje  na ciele po spłukaniu ;/  Oczyszcza delikatnie nasze ciało i odświeża tak jak obiecuje producent. Niestety mało wydajny ;/ Cena przyzwoita bo 6 zł także cudów nie oczekiwałam : )


Króciutko , wiem wiem , ale musze zajrzeć do Was i zmykać spać :) Także buziaki ;**

18 komentarzy:

  1. Jeszcze go nie miałam, ale dużo się o nim naczytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, fenomenalny jest ten peeling, kocham go za ten arbuzowy zapach * obserwuje i zapraszam do mnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że zapach nie utrzymuje się po spłukaniu:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Arbuzowy zapach sprawiłby, że przeżyłabym tą rzadką konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach musi być obłędny! <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę rzadki...za arbuzowym zapachem nie przepadam, wolę soczystą pomarańczę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :)
    Zostałaś otagowana u mnie na blogu.
    Zapraszam, bardzo ciekawa zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym poznać jego zapach :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi pięknie pachnieć :) i nawet wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju już mnie korci zapaszek;D

    OdpowiedzUsuń
  11. niewidziałam go jeszcze, bo już po samym opakowaniu bym go brała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten żel peelingujący o tym samym zapachu - uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystko co arbuzowe i samego arbuza też. Nie widziałam tych peelingów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam imbirowy. Cudowne sa te żele Joanny, ale szybko się niestety kończą :(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .