czwartek, 15 sierpnia 2013

Sierpniowe ShinyBox i mój powrót

Hej kochane, jej jak ja dłuuuuuugo tu nie byłam. Przepraszam , przepraszam i jeszcze raz przepraszam :)
Postaram się teraz nie zaniedbywać bloga i zaglądać do Was tak często jak się tylko da.

Musiałam poukładać swoje życie. W tej chwili jestem nadal na cudownym stażu w UG, papiery na studia złożone , z moim tż układa mi się cudownie . Jednym słowem miodzio :P

Ostatnio skusiłam się na oferty portalu ShinyBox, sierpniowe to moje 3 pudełko i powiem Wam dziewczyny , że jestem mega zadowolona ! Oto co czekało na mnie po powrocie z pracy we wtorkowe popołudnie :





Dostałam również dodatkowy kosmetyk:



Wszystkie te kosmetyki przetestuje i napiszę recenzję :)
Mogę tylko zdradzić , że krem do rąk jest cudowny i pachnie zabójczo. Szczególy będą po przetestowaniu całych produktów .

ShinyBox to pudełko wypełnione po brzegi starannie wybranymi kosmetykami wysokiej jakości. Co miesiąc nowy zestaw w limitowanej ilości za 49 zł.
A Wy miałyście doczynienia z Shiny? 


Jeśli nie , to proszę bardzo dla Was link :)



Osobiścię polecam !



Pozdrawiam ;**

3 komentarze:

  1. Właśnie widzę , rozdania do lutego?
    Zapraszam do mnie lamax2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejkuuu! Ale dawno Cię nie było!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kusza mnie te pudeleczka :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli ci się podoba skomentuj , obserwuj :) Odwdzięczę się na pewno .